Design logo și branding – identitate vizuală

creare logo

Logo Design

Logo design-ul este important pentru branding?

Răspunsul este simplu, logo design-ul este esențial pentru o afacere. Deși un logo este doar unul dintre elementele de branding, cel mai probabil va apărea pe majoritatea punctelor de contact cu clienții și alte părți interesate, cum ar fi site-ul web, broșuri, articole de papetărie, produse, ambalaje, reclame, uniforme, magazine și așa mai departe.
Prin urmare, un logo poate fi considerat unul dintre principalele elemente grafice care permit oamenilor să identifice rapid o organizație, produsele și serviciile acesteia. Și destul de des, va fi primul lucru pe care îl vor folosi oamenii pentru a o identifica.

Serviciul de design logo și identitate vizuală cuprinde:

  • Logo design,
  • Carti de vizită,
  • Mape de prezentare,
  • Email template,
  • Favicon pt. website,
  • Banner pentru pagina de Facebook,
  • la care se pot adăuga:
  • flyere,
  • design broșuri,
  • diverse materiale de prezentare,
  • etc.

Obține o ofertă de preț pe WhatsApp sau pe Email!

Trimite adresa siteului tău și vei primi în scurt timp prețul + un audit SEO gratuit.

Iată de ce un design de logo bine conceput este atât de important în scopuri de branding:

Un logo bine conceput permite oamenilor să identifice și să-și amintească rapid marca dvs

Un logo este unul dintre punctele principale de identificare pentru clienții dvs. și alte părți interesate. Vă va ajuta apoi să vă detectați marca în câteva secunde, pe diferite canale și puncte de contact.

Creează consistență pe diferite canale de comunicare
În lumea de astăzi, întreprinderile și organizațiile există pe diverse platforme, inclusiv site-uri web, bloguri, rețele sociale, evenimente, pliante, broșuri, cărți de vizită etc. A avea un logo multifuncțional vă va permite să vă reprezentați în mod corespunzător marca într-un mod consecvent în toate diferitele canale de comunicatie.

Face parte din identitatea dvs. de brand. Sigla mărcii sau organizației dvs. va face parte din identitatea dvs. (vizuală) a mărcii. Acest lucru este foarte important deoarece va fi unul dintre instrumentele principale pentru a reflecta grafic numele mărcii, valorile și personalitatea dvs. pentru restul oamenilor cu care comunicați.

Promovează o imagine profesională și ridică așteptări
Oamenii se așteaptă ca un brand să aibă un aspect profesional, începând cu logo-ul său. Un logo design bun realizat de un designer expert va face marca dvs. să iasă în evidență, dar va arăta și mai fiabilă și de încredere. De asemenea, angajarea unui designer de logo vă va crește șansele de a avea un logo unic, inovator și care să reflecte identitatea mărcii dvs.

Vă va distinge marca de concurență
Diferența dintre logo design și branding
Există o percepție generală că „designul logo-ului” și „brandingul” sunt același lucru. Uneori, acești doi termeni sunt folosiți chiar și ca sinonimi. Cu toate acestea, deși sunt strâns legate și trebuie să lucreze împreună într-un mod coeziv, sunt procese foarte diferite.

Un logo este un simbol grafic ușor de recunoscut care identifică o companie, un produs comercial sau orice entitate publică sau privată. Este una dintre modalitățile de a distinge un brand într-o lume competitivă, plină de elemente grafice care încearcă să ne atragă atenția în fiecare zi. Un logo este, în general, o combinație de tipografii, grafice/simboluri și culori. Este un element grafic care face parte din identitatea vizuală a unui brand.

Un brand este ideea sau imaginea pe care oamenii o au în minte atunci când se gândesc la anumite produse, servicii și activități ale unei companii, atât în mod practic, cât și emoțional. Această combinație de indicii vizuale și emoționale este declanșată atunci când este expusă la toate punctele de contact dintre o persoană și un anumit brand. Acestea pot fi numele mărcii, logo-ul, produsele, identitatea vizuală, personalul sau publicitatea – printre altele.

Branding-ul este procesul de construire a unui brand iar identitatea vizuală este parte din acest proces. Pentru a fi mai specific, este o strategie concepută de companii pentru a ajuta oamenii să-și identifice rapid produsele și organizația și să le ofere un motiv pentru a-și alege produsele față de concurență.