|

De ce este nevoie de linkuri Social Media pe site-ul dvs. web?

Dacă ați creat o pagină Facebook sau un cont Twitter pentru afacerea dvs., este posibil să fiți deja conectat la site-ul dvs. în profilul dvs. La urma urmei, nu doriți doar ca adepții dvs. să verifice pur și simplu actualizările de stare și să o numească o zi – doriți ca aceștia să facă clic pe site-ul dvs. web și, sperăm, să se convertească într-un utilizator plătitor.

Totuși, ceea ce mulți proprietari de afaceri neglijează este legarea la profilurile lor de socializare de pe site-ul lor web. De ce este important să adăugați link-uri de socializare pe site-ul dvs. și cum mergeți să adăugați aceste link-uri? În acest articol, explorăm toate acestea și multe altele.

Doar ca să fim clari, vorbim despre link-uri de social media, nu de linkuri de partajare de social media sau de butoane de partajare. Dacă doriți să aflați mai multe despre utilizarea linkurilor de partajare a rețelelor sociale pentru a vă promova conținutul, vom distribui în viitor un articol despre acest lucru.

Iată de ce:

La cel mai de bază nivel, adăugarea de link-uri de socializare pe site-ul dvs. vă ajută să vă dezvoltați adepții. în afară de asta, veți putea, de asemenea, să atingeți alte obiective și obiective, prezentând conturile dvs. de socializare pe site-ul dvs. web. Citiți mai departe pentru a afla mai multe!

1. Atrageți vizitatorii pe site-ul dvs. web

Să presupunem că primiți 100 de vizitatori care aterizează pe site-ul dvs. în fiecare zi. Rata medie de conversie a site-ului este de 2,35% scăzută, scăzută, deci acest lucru înseamnă că aproximativ 2 dintre vizitatorii dvs. se vor transforma în clienți plătitori, iar ceilalți 98 se vor transforma în uitare. Păcat, nu?

Atragerea vizitatorilor pe site-ul web

Acum, adăugarea de link-uri de socializare pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu acești consumatori și de a rămâne în fruntea conștiinței lor. Presupunând că aveți un conținut excelent pe platformele dvs. de socializare, iar vizitatorii site-ului dvs. decid să vă urmărească, în principiu aveți șansa de a-i hrăni prin conținutul dvs. (atât organic, cât și plătit). Scopul este de a obține o conștientizare de vârf a minții și de a le transforma mai departe pe drum.

În acest moment, s-ar putea să vă întrebați: nu pot face același lucru cu o listă de e-mailuri? Da, este adevărat, dar majoritatea consumatorilor nu se înscriu la o listă de corespondență decât dacă atârnați un morcov în fața lor. Dacă sunteți o companie SaaS, este posibil să trebuiască să oferiți o carte electronică sau o încercare gratuită. Dacă vă aflați în linia de comerț electronic, practica standard este de a oferi un cod promoțional atunci când cineva se înscrie la lista dvs. de e-mail.

Concluzia? Având în vedere toate lucrurile, există mai puține fricțiuni asociate cu un consumator care urmează o marcă de Facebook, spre deosebire de înscrierea în lista lor de corespondență. Desigur, puteți oferi în continuare un abonament la newsletter. Dar pentru vizitatorii site-ului dvs. care nu se simt confortabil să se alăture listei dvs. sau să se despartă de e-mailurile lor, duceți conversația la rețelele sociale!

2. Construiește încredere și demonstrează autenticitate

În zilele noastre, autenticitatea este totul. 90% dintre consumatorii Millennials și 85% dintre consumatorii Gen X spun că autenticitatea joacă un rol cheie în influențarea mărcilor pe care le susțin; datele au arătat, de asemenea, că mărcile autentice tind să atragă mai mulți clienți „de mare valoare” .

În timp ce multe companii au o pagină „Povestea noastră” care detaliază inițiativele lor de CSR, puteți face un pas mai departe și puteți demonstra autenticitate prin intermediul postărilor dvs. de pe rețelele sociale. Iată un exemplu: dacă punctul de vânzare al mărcii dvs. este că toate produsele dvs. sunt fabricate în SUA, postarea săptămânală a fotografiilor și videoclipurilor #behindthescenes (și încurajarea vizitatorilor site-ului dvs. să facă clic și să vadă acest conținut!) Va face povestea dvs. mai convingătoare.

La sfârșitul zilei, consumatorii nu mai caută un brand bine lustruit care să spună toate lucrurile potrivite. În schimb, vor să își pună banii în spatele mărcilor autentice, semnificative și transparente. Ghidând vizitatorii site-ului dvs. de pe pagina dvs. corporativă și către profilurile dvs. de socializare, vă puteți conecta cu ei într-un mod mai semnificativ și le puteți arăta cine sunteți cu adevărat.

Doriți să puneți în funcțiune linkurile dvs. de socializare? Aceste ghiduri vă vor ajuta!

Similar Posts