Optimizare site: Strategii pentru îmbunătățirea vitezei, UX, SEO + Sugestii de instrumente

Îmbunătățiți SEO on-page

SEO on-page este practica de optimizare a conținutului paginii web pentru motoarele de căutare. Îmbunătățirea acestuia va spune motoarele de căutare că site-ul dvs. răspunde la întrebările vizitatorilor. Ca parte a optimizării motoarelor de căutare, SEO on-page ajută site-ul dvs. să se claseze mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri).

Având un rang mai înalt pe SERP-urile Google va genera mai mult trafic organic. Primele cinci rezultate organice ale căutării reprezintă 67,60% din toate clicurile pe motoarele de căutare.

Iată câteva sfaturi SEO on-page:
– Creați postări pe blog – furnizați informații actualizate în mod regulat pentru a crește clasarea pe motoarele de căutare. Urmați practicile SEO pe blog pentru a obține mai multe conversii din postările dvs.
– Faceți cercetare de cuvinte cheie – includeți cuvinte cheie în titluri, titluri, text alternativ (text alternativ) și conținut. Luați în considerare utilizarea unui cuvânt cheie amplu pentru un anumit conținut, pentru a-și crește acoperirea. Într-un magazin online, toate paginile de produse ar trebui să includă și cuvintele cheie relevante.
– Utilizați etichete de antet – urmați ierarhia antetului de pe paginile dvs. web.
– Includeți meta titluri și descrieri – scrieți propriile meta titluri și descrieri pentru toate paginile și postările.
– Utilizarea instrumentelor SEO, cum ar fi YoastSEO, vă va ajuta să vă optimizați paginile web.

Remediați problemele tehnice SEO

Un alt aspect al optimizării motoarelor de căutare este SEO tehnic. SEO tehnic facilitează ca motoarele de căutare să vă găsească conținutul, îmbunătățind structura site-ului dvs.

Motoarele de căutare trimit roboți pentru a vă accesa cu crawlere site-ul web și pentru a clasa fiecare pagină web atunci când creați un site web. Iată câteva modalități de a remedia problemele tehnice comune SEO:

– Îmbunătățiți structura site-ului – structura adreselor URL ar trebui să fie consecventă pentru a vă mapa mai bine paginile web. În plus, adresele URL consecvente îi ajută pe vizitatorii site-ului să înțeleagă unde se află pe site. Creați o hartă XML a site-ului, astfel încât motoarele de căutare să aibă un timp mai ușor de indexat site-ul dvs.
– Optimizați accesarea cu crawlere și indexarea – trimiteți site-ul dvs. la motoarele de căutare pentru a ajuta roboții să îl acceseze cu crawlere mai rapid și mai precis.
– Găsiți linkuri întrerupte și conținut duplicat – împiedicați motoarele de căutare să indexeze paginile cu linkuri întrerupte și conținut duplicat.
– Există instrumente SEO care vă ajută să analizați performanța curentă a motorului dvs. de căutare. Unul dintre instrumentele SEO pe care trebuie să le utilizați este XML Sitemap Validator, care afișează orice probleme detectate în sitemap-ul dvs.

Accelerează-ți site-ul

Viteza paginii este unul dintre principalii factori de clasare ai Google, ceea ce înseamnă că vă afectează foarte mult clasarea pe SERP-uri. Un alt motiv pentru care viteza paginii este importantă este că 47% dintre utilizatori se așteaptă ca un site web mediu să se încarce în mai puțin de două secunde.

Pe lângă înțelegerea de ce viteza paginii este importantă, rularea unui test de viteză a site-ului web este, de asemenea, esențială. GTmetrix este un instrument popular de optimizare a vitezei care oferă informații valoroase despre cât de repede se încarcă site-ul dvs.

După evaluarea performanței site-ului dvs., iată câteva dintre modalitățile de a-l accelera:

– Eliminați codul care nu este necesar – optimizați codul site-ului dvs. eliminând orice caractere inutile, cum ar fi spațiile dintre rânduri.
– Utilizați o rețea de livrare a conținutului (CDN) – un plan de găzduire web care oferă o opțiune CDN poate îmbunătăți performanța site-ului prin replicarea conținutului static pe serverele sale de date.
– Activați memorarea în cache a browserului – pluginurile și aplicațiile sunt disponibile pentru a ajuta browserele să memoreze în cache fișierele descărcate de pe serverul dvs. Această acțiune îmbunătățește viteza paginii site-urilor web cu multe pagini statice.
– Optimizați-vă imaginile – oferă imagini de înaltă calitate, care durează mai puțin timp pentru a se încărca.

Prioritizează compatibilitatea cu dispozitivele mobile

Dispozitivele mobile generează în prezent aproximativ 54,4% din tot traficul global de site-uri web. Un site web compatibil cu dispozitivele mobile este unul care răspunde pe ecranul oricărui dispozitiv. Optimizarea pentru dispozitive mobile nu numai că ajută la atingerea unui public mai larg, dar este și eficientă cu indexarea Google pentru dispozitive mobile.

În primul rând, utilizați Testul de compatibilitate cu dispozitivele mobile de la Google pentru a verifica compatibilitatea site-ului dvs. cu dispozitivele mobile.

Iată câteva sfaturi de optimizare pentru dispozitive mobile de care trebuie să luați în considerare:

– Implementați o navigare clară – modificările aspectului nu ar trebui să împiedice utilizatorii de telefonie mobilă să navigheze în diferitele pagini web. De exemplu, utilizați un meniu drop-down din partea de sus a site-ului web în loc de link-uri din antet.
– Creați un design receptiv – selectați o temă care poate ajusta aspectul și designul site-ului dvs. la orice dimensiune a ecranului. Asigurați-vă că conținutul dvs. este în continuare același ca pe dispozitivele desktop, deoarece vă poate afecta în mod semnificativ clasarea cu indexarea pe mobil.
– Prezintă link-uri și butoane clare – au butoane și link-uri clare pentru îndemnuri care sunt ușor de atins pe un dispozitiv mobil.
– Utilizați acordeoane – creați titluri și folosiți acordeoane pentru a simplifica paginile web de pe dispozitivele mobile, în loc să enumerați imediat tot conținutul.

optimizare seo

Similar Posts