Top 5 instrumente de optimizare a site-urilor web

Instrumentele de optimizare a site-ului web ajută la implementarea a numeroase strategii. Deoarece optimizarea web se concentrează pe diferite elemente, aceste instrumente plătite și gratuite ajută, de asemenea, să economisească timp.

Iată diferitele tipuri de instrumente de optimizare site-urilor web:

Analytics – aflați traficul site-ului, datele demografice, implicarea, generarea de bani și alte date pentru a măsura performanța site-ului dvs.
Instrumente SEO – efectuați cercetări de cuvinte cheie, îmbunătățiți clasarea și verificați calitatea backlink-urilor dvs.
Instrumente de optimizare a performanței site-ului – utilizați-le pentru a vă îmbunătăți viteza site-ului.
Instrumente de accesibilitate – aflați dacă site-ul dvs. este accesibil, împreună cu modalitățile de îmbunătățire a accesibilității acestuia.
Instrumente de optimizare a ratei de conversie – înțelegeți experiența vizitatorilor dvs. învățând comportamentul și nevoile acestora.
Fiecare dintre următoarele instrumente de optimizare a site-ului aparține unei categorii diferite.

Google Analytics


  1. Pagina de pornire Google Analytics.
    Tip: Analytics
    Caracteristici notabile: rapoarte în timp real, sugestii pentru a vă dezvolta site-ul și publicitate
    Evaluare: 4,5 / 5
    Preț: freemium
    Google Analytics este unul dintre cele mai bune instrumente de optimizare a site-ului web, cu integrarea lină a Căutării Google. Oferă date detaliate în timp real despre performanța site-ului dvs. și vizitatorii. Cu Google Analytics, este mai ușor să vezi dacă strategia ta de optimizare face diferența.

Versiunea gratuită oferă deja suficiente informații pentru majoritatea site-urilor web. Cu toate acestea, întreprinderile cu trafic ridicat pot opta pentru versiunea premium, Analytics 360, începând de la 150.000 USD/an. Versiunea premium include prospețime garantată a datelor, date nelimitate, analiză avansată și asistență.

Conectați-vă site-ul web la un cont Analytics pentru a începe să utilizați instrumentul. De asemenea, este posibil să adăugați Google Analytics direct la tabloul de bord WordPress. Google Analytics va afișa rapoarte despre achiziție, implicare, generare de bani, păstrare și date demografice.

Google Search Console


  1. Pagina de pornire Google Search Console.
    Tip: instrument SEO
    Caracteristici notabile: elemente vitale web de bază, inspecție URL și utilizare mobilă
    Evaluare: 4,8 / 5
    Preț: gratuit
    Google Search Console oferă o imagine de ansamblu asupra performanței SEO a unui site web. Este unul dintre cele mai bune instrumente de optimizare a site-urilor web pentru cercetarea cuvintelor cheie, îmbunătățirea clasamentului și corectarea problemelor tehnice SEO.

Pentru a utiliza Google Search Console, asigurați-vă că poate accesa sistemul de nume de domeniu (DNS) al site-ului dvs. Când vă configurați contul, alegeți Domeniu în loc de prefixul URL pentru a obține date pe întregul site.

Google Search Console va oferi o imagine de ansamblu asupra performanței site-ului dvs., cum ar fi afișările și ratele de clic (CTR). În plus, există secțiuni pentru hărți de site, inspecție URL și utilizare mobilă. Acest instrument va oferi, de asemenea, recomandări despre cum să vă îmbunătățiți SEO.

LiteSpeed


  1. Pagina de pornire LiteSpeed.
    Tip: Instrument de optimizare a performanței site-ului
    Caracteristici notabile: timpul de încărcare a paginii, optimizarea imaginii și optimizarea bazei de date
    Evaluare: 4,5 / 5
    Preț: gratuit
    LiteSpeed ​​este un software de server web care ajută la accelerarea performanței site-ului dvs. Serverul său poate gestiona un trafic mai mare cu mai puține procese, ceea ce ajută la reducerea utilizării resurselor. LiteSpeed ​​folosește un cache încorporat la nivel de server, LiteSpeed ​​Cache, pentru a optimiza viteza și performanța paginii.

Optimizați-vă site-ul WordPress gratuit cu LiteSpeed ​​Cache, instalând pluginul. Pluginul LiteSpeed ​​Cache este disponibil și pe alte sisteme de gestionare a conținutului (CMS), cum ar fi Joomla, Magento, PrestaShop și Drupal.

Odată instalat, solicitați o cheie de domeniu din Dashboard -> LiteSpeed ​​Cache -> General -> Domain Key. Pluginul va afișa date de performanță a site-ului web, cum ar fi timpul de încărcare a paginii și scorul PageSpeed. Nu va fi necesar să efectuați teste de viteză separate.

WAVE


  1. Pagina principală WAVE.
    Tip: instrument de accesibilitate
    Caracteristici notabile: structura site-ului, raportul de contrast al culorilor și pictogramele de eroare
    Evaluare: 4/5
    Preț: gratuit
    WAVE este unul dintre cele mai bune instrumente de optimizare a site-ului web pentru a indica orice de pe site-ul dvs. care dăunează accesibilității acestuia. Evidențiază probleme precum lipsa textului alternativ, erorile de contrast de culoare și dimensiunea mică a fontului.

Introduceți adresa URL în câmpul pentru adresa paginii Web și apăsați Enter pentru a utiliza WAVE. Acesta va afișa un rezumat al stării de accesibilitate a site-ului dvs. web, împreună cu detaliile despre ceea ce vă lipsește.

Raportul va afișa pictograme de eroare lângă blocuri de text, imagini și butoane. Dacă faceți clic pe ele și selectați Referință, WAVE va arăta ce înseamnă, de ce contează și ce pași trebuie să faceți.

Hotjar


  1. Pagina de start Hotjar.
    Tip: instrument de optimizare a ratei de conversie
    Caracteristici notabile: hărți termice, captare automată a datelor și sondaj de feedback
    Evaluare: 4,4 / 5
    Preț: freemium
    Hotjar este un software de analiză a comportamentului care arată ce fac vizitatorii dvs. pe site-ul dvs. Măsoară interacțiunea vizitatorilor și feedback-ul. Hotjar are o versiune gratuită pentru site-uri web mici și trei planuri premium:

Pentru 31 USD/lună – oferă mai multe informații despre direcționarea pe pagină, hărțile termice și înregistrările cu filtre.
Pentru 79 USD/lună – include filtrarea după clicuri furioase, întoarceri și adrese URL de referință.
La 311 USD/lună – include instruire individuală suplimentară, check-in-uri regulate și acces anticipat la funcțiile beta.
Odată ce v-ați înscris la Hotjar, alegeți o metodă de instalare – puteți introduce manual codul acesteia pe site-ul dvs. sau puteți instala un plugin. Odată ce codul de urmărire Hotjar este operațional, acesta va începe să înregistreze sesiunile și să genereze hărți termice.

Hotjar este un instrument excelent de optimizare a ratei de conversie pentru pagini de destinație, sondaje de feedback și testare. Ajutându-vă să înțelegeți mai bine vizitatorii site-ului dvs., Hotjar este, de asemenea, unul dintre cele mai bune instrumente de optimizare a site-ului web pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.

Concluzie

Optimizarea site-ului web îmbunătățește experiența utilizatorului, traficul, clasarea, accesibilitatea și ratele de conversie. Am enumerat zece strategii pentru a vă optimiza site-ul web, inclusiv optimizarea marketingului de conținut, îmbunătățirea SEO și obținerea de feedback-ul clienților.

Asigurați-vă că urmăriți și măsurați performanța site-ului dvs. după implementarea acestor strategii. Datele care trebuie analizate includ traficul pe site-ul dvs. web, ratele de conversie, păstrarea clienților și clasarea pe SERP-uri.

De asemenea, am împărtășit cinci instrumente de optimizare a site-ului web pentru a vă ajuta să implementați aceste strategii. Toate aceste instrumente se concentrează pe diferite aspecte ale optimizării site-ului web.

optimizare site

Similar Posts